Fredag

Faaan, skrev precis ett långt inlägg som bara försvann.
Undrar bara vafan det är för fel på folk.. Tjejer speciellt.
Hur man kan med hjärta att sabba andra liv för att sedan känna att man mår bättre. Vafan hände där, må bättre genom att såra andra, så fan heller..
Jag har under mitt liv hatat tre tjejer, och då menar jag hatat efter som dom lyckats såra mig så in i helvette.. Då har man rätt i att hata ochde är precis de jag gjort, men en av dessa tre slugna jävlar har nnu inte tatt sin tid till att växa upp och sköta sitt eget. Att hålla på med min kille varje fest, väldigt ofta via facebook och sms, i korridorerna mm. VARFÖR?! Kan man inte förstå det i sitt lilla huvud att detta är fel? Att ens försöka sig på något med en kille som har flick vän och har haft i över två år finns inte ens på kartan i min och förhoppningsvis många andras tankar.
Jag ber er alla som läser detta att ge fan i att skylla på alkoholen eller andra saker för ni har fortfarande samma skalle att tänka med och ni låter bara ännu dummare om ni nästa gång "råkar göra samma sak" Ge fan i det helt enkelt, VÄX UPP FÖR I HELVETE!!!!
För övrigt har min dag vara kanon, en kväll i stan med goa vänner och mysiga minnes värda stunder.
Nu orkar jag inte mer. Ett ord till å ja hugger dig :P
Låt mitt och Igors förållande vara e ni snälla. Tack :)

Kommentarer
Postat av: C.B

Lika mycket igors fel

2011-04-02 @ 18:49:47
Postat av: C.B

Lika mycket igors fel

2011-04-02 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0