Onsdag

död blogg tänker ni nog nu.. Ja, det är nog rätt. Den är inte speciellt levande. Mina känslor svajjar åt alla håll och kanter men orden finns inte där. Skulle vilja resa bort, bo där, inte behöva gå i skolan eller ha några sysslor över huvetaget.. Låter nog lockande för er alla men just nu är jag helt seriös.. Komma bort och göra sitt liv nytt igen, börja om på ruta ett, glömma allt annat, leva på ett annat sätt, nytt klimat och nytt folk. mmmm.
Jag är varken ledsen eller glad men ändå är det nått som skriker inom mig, en ny känsla som vill berätta nått för mig. Jag går mer och mer ner i depression, känner mig väldigt oviktig och anstränger mig inte i nått längre. Har alltid vart en glad tjej som är trevlig mot folk och utåtriktad. Men jag är inget av det längre.. Jag är depp hela tiden, stör mig på mer och mer folk, blir sur för minsta lilla, har ingen kraft längre. Att ligga i sängen och äta glass och kolla på film en hel månad är inga problem för mig. Skulle liksom inte bli rastlös eller sälskaps sjuk?!
Ska ta mig en promenad med en vän och ta dessa friska vindar in i mina lungor.
Hejdå (:
http://open.spotify.com/track/4FEUYR2mcb15i3ar9dTxo7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0