söndag

Blev en underbar kväll igår med Igor. Drog in till Götebog för att se på Harry Potter, filmen va väl okej, brukar inte gilla dom annars men denna va rätt dålig gämfört med dom andra kan jag erkänna. Man viste i princip vad som skulle hända och den va inte så spännande haha! Efter det gick vi runt i stan i det fina vädret, letade som galningar efter en gratis toa eftersom vi glömde gå på bio toan och vi hade var sin stor cola i kiss blåsan ;) Efter ett toa besök på donen gick vi till Hard Rock café och tog mat och drink till det, mycket mysig. Sen gick vi till stationen och tog bussen hem och träffade på två goa 45 åringar som tjötade med oss halva vägen hem typ haha.. Dom skulle till Baden och ragga brudar.
Idag vaknade vi sent som vanligt, blir mycke sömn om man sover med ngn man har nära hjärtat. Efter frukosten blev det fim och sen en sväng till Göteborg igen för att bland annat köpa en present till min kära syster som fyller år på onsdag. Igor köpte även ett fint silver halsband :) Aja nog om detta. Ska nog ta mig en spring tur nu och sedan en lång dusch.
Puss haj ♥
I really miss it

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, halsbandet köpte jag igår och skjorta idag... :$ dåligt minne eller? =) haha

2011-07-17 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0