Söndag

Kul att folk går in och läser fast jag har bloggtorka som liknar öken..
Har bokstavligt talat fullt upp varje dag. Bland annat träning, Igor, fester, och sen det mest krävande nämnligen al denna flytt och renovering som pågår ;)
Min syster håller på at tömma sin lägenhet för att flytta in i farmors mega hus och farmor flyttar in i en annan lägenhet. Och det är RÄTT mycket att göra och alla måste hjälpas åt för att ut och in flytnings dagarna ska hinnas med.. Och inte nog med de så kan jag ju påminna om renoveringen här hemma på samma gång -.- Sviiiin mycket att göra.
Helgen har vart bra, rolig och spännande ;) men ändå jävligt kaos haha! Vilken kväll vi hade igår oj oj oj.. Hände det ena och det andra och slutade med att jag la mig till rätta i min säng vid 5/6 inatt och upp kl 10.
Pengarna har rullat in istället fr ut och det känns ganska bra osv.
Tänkte stänga locken för mina blå nu så ha det bra ! :)
Kompisaaaaar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0