Höööm..

Har precis tatt mig en go dusch, och när jag kom in i mitt rum sen så såg jag att klockan va lite över 8..
Liksom hallå jag måste gå till skolan kvart över för att hinna !
Så nää jag bestämde mig för att stanna hemma =)
Känns bra för jag va inte alls pepp på att dra till skola nu när jag är så trött och hostar höhöh host

Men nu när jag ligger här i min säng så kom jag på att jag måste ha min mattebok :I
Glömde den såklart i skolan i går när jag hade tänkt vara så duktig och plugga inför provet på fredag , men ne icke..

Får hoppas att igor kommer hit med den sen hihih.

Undra va mamma ska säga om min ursäkt. - Nä duvet ja blev så sen så jag orkade inte gå.. host host..
hejdå


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv: tack !

ha en bra dag :)

2009-12-03 @ 16:28:18
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0