Jul lov för katten

Gårdagen asså . Shit

Kul som fan va de!
Somnade typ 7 i morse -.-  Skulle ha jobbat , men de blev inget , passade jävligt bra där haha .
På natten fick jag och malin ryck och målade över hela Niklas (Bananen) . fina blommor runt bröstvårtorna och hästar lite här å var.
Sen mitt i natten gick vi även och hämtade snö och hällde på alla som hade däckat . hahahah
Och skrev och målade även saker på dom i pannan.
Och öl spel å massa kul.

I dag ska jag iväg till Emelie, måste duscha nu för att hinna höhö ..
Bada tunna och sånt . även träffa Tommie :D YEAAHa

Vill bara säga att Börje är en fin liten pärla!
Han är så bra och snäll och fin och så :):) puss

Och Igor e bra han , han och jag. De är så de har vart/är/ska vara :)
Du är magisk liksom.

Nu ska jag dra. Vi får hoppas på lite bilder på facebook sen av malin eller ngn .


Puuuss å hej


Kommentarer
Postat av: J&K

Snygg blogg:)

allt bra?:P

2009-12-19 @ 22:42:20
URL: http://sexyswaggers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0