Å hej å hå


Ett tag sen nu höhö. Ajja baja :) 
Men har inte var hemma ngt typ haha :P 

I fredags skule jag och Korven åka och kolla på bio , men de va fullt ;) så de blev en mys kväll istället och så sov vi där.
Sen på lördagen åkte ja hem och fixa lite , sen drog vi på fest och hade kul :) lalalal ...  
Sen på Söndag så åkte vi in och åt kina mat med min familj , sen drog vi vidare in till GBG och kollade på SAW 6 .
Den va bra :D :D

Sen sov vi hos han ,  Sen så va de skola .
Och i natt vaknade jag hos han igen ,  Puss haha.



De va faktiskt en speciell dag i Söndags (A) Förutom att de va fars dag då höhö.
1 år
Älskar dig som fan !


Nu ska jag fixa lite mat till mig , sen kommer bajskorven . (a'






MAAAAAAAAAAAAAAAAAAT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0