a wonderful life...


Inte min dag i dag.. 

- Härligt med lov nu.
- Härligt med halloween snart.
- Härligt att man är bästa vän med Buss Kenneth.

- Mindre härligt att du dök upp..
- Mindre härligt att ja inte kan lita mer på dig..
- Mindre härligt att festen sög igår, där rök lördagens härligheter liksom..?
- Mindre härligt att Susanna inte är hemma..
- Mindre härligt att jag ramlade i trappan på jobbet så min arm har ont..
- Mindre härligt att de ringer nån iriterande jävla "bus ringare" precis när jag ramlade, och jag blir ännu mer piss off..
- Mindre härligt att jag inte kan äta ngt annat än soppa och yoggi yalla..
- Mindre härligt att de är regn+storm ute..





åååh , döda olivia





" To wish you were someone else is to waste the person you are "









                                                                                      At least give me my dream back.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0