Helt underbar!


Heej :D

Sitter och äter glass . nom nom nom !

Jag e glad , så jävla glad. ååh . =)


- Hallå?   

Har ni nåra tips på hur man kan gå upp i vikt?

Kommer inte ens upp till 50 kilo längre? de e sinnes..


___________


Lovet är typ slut? :O shiiet

Fast e har vart sjukt kul och trevligt :)




Du är bäst! Du betyder så sjukt mycke.



Va på bio med mina godingar i går . Vi såg 500 days of summer . Den va gullig:D inte som alla andra kärleks filmer.


Nu ska ja ladda ner lite go musik och göra nåra goa party plattor.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: JossePannkaka@YouTube

Asså för att gå upp i vikt så inte direkt bästa sättet att kanske äta godis..du får alldeles för mkt onödigt fett i kroppen o sen kan du få en massa sjukdomar...mkt onödigt. Det jag skulle råda dig är att äta nyttigt och tillräcklig, och träna ordentligt. Och din kropp är fin tkr jag! :) Jag tkr du ska vara nöjd över dig själv. :)



Hare gott Ollie! :)

2009-11-07 @ 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0