Goddag :)

Just nu ligger jag i min säng och kollar lite på en film samtidigt som ja skriver här och kollar runt på FB :)
Jag är sjuk , inte lika kul :P

De började i går i skolan , då ja fick världens migrän annfall :S 
Sen drog ja hem till Emelie med susanna :) Men ja hade så sjukt ont i huvudet och frös ihjäl så ja drog hem efter en stund, när ja kom hem så va ja nära på att spy , och ja svmmade nästan av.
Sen tryckte jag i mig lite mat, de va inte lätt ska ja säga dig..
Och i natt då, så vaknade ja hela tiden , och ja kunde värkligen inte sova :O de va sjukt! Gick och kissade typ 10 gånger i natt också.

Så nu ligger ja här i min säng med as svullen hals (kan inte prata) , skit ont i huvudet och har feber :/ ..
DE ÄR INTE KUL :(

__________

Jag
har skaffat facebook , YeahYeah..
De e ju trots allt lite kul haha .
___________

Dåligt med uppdateringe , jo ja vet :P

Men min helg började med en fest på tjörn i fredags , jag och igor kom hem till mig vid 3/4 tiden .
Sen fick ja reda på att min samling till matchen var klockan 6:30 !
Och vi somnade ju typ 5 ?
Så min sömn va då i en halv timma ungefä haha!

Och matchen gick ganska bra ändå, fast att ja v bakfull och hade sovigt en halv timma haha ! inte bra :P

Sen när ja kom hem vid 12 tiden så sov igor hihi :) nån som hade sovigt mycke iaf.
Sen drog vi hem till han och sov där.
Sen på Söndag så hade han match, så vi gick upp vid 9 typ, och åke in till std och va hos mig lite sen ick han till samlingen. Sen drog ja dit och träffade Ryen Ellen och Diana :)
Dom vann btw :D

Sen så käka vi lite här och sen dro vi till han och sov där, Sen va de skola och ja började ju inte försen 12 hihi :D nice bajs. Sen blev ja sjuk Weho!


--

Ah du :)

--


Men ah u ska ja se på film haha. herrå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0