Hej :)

Dagen har nog vart en av dom sämsta och jobbigaste tror ja ..  Jag har vart allmänt seg och störd.

De började med att ja sov för länge i morse , så ja va tvungen att göra en skit snabb dusch , vilket slutade med att ja hade duschat i en kvart.. Ännu mer stress sen då asså , fan ja blir så sur när ja e strässad så ja kan ju räkna med att mamma fick ta smällen denna gången (A) haha .
Ah sen va de ju skola då , och de va segt som fan. Slutade 4 liksom .. KUL ..
Kom hem och skulle göra en omelett tänkte ja , eftersom de går fort, ja e hungrig som fan och de är lätt tänkte ja. Och ah så klart så lyckas ja bränna sönder skiten ? fick slänga den och ta en macka istället efter som ja va bajs hungrig .
Sen kom ja och tänka på en del saker ja fick veta i skolan, dåliga saker då asså, och skulle reda ut dom , men de blev större problem efter att försökt fixa till de. Men som tur va så blev de ett lyckligt slut. :) Happy
Och nu har ja bestämt mig efter många om och men , att ja ska skita fullständigt i allt som andra säger, för de stämmer oftast inte. och de är bara jobbigt att veta massa saker och tro att de är sant liksom..

Sen åkte jag och handlade med mamma och hade de bra .
Nu ska ja sminka av mig och sen skämma bort mig med en ansikts mask, smörja in hela mig, måla naglarna lite finare och göra hår inpackning. Ja behöver koppla av känner jag . Sen blir de att fixa lite kläder till i mån så ja slipper stressa i mån på morgonen hahaha!

För i mån ska vi till skolan kl 10, vara där i nån timme och göra ngt ja inte fatta haha, inget arbete iaf, sen ska vi till Dailoon (stavning?) , ah den kina resturangen här i std iaf :) Kommer bli lite kul iaf.

Ah nu ska inte störa er mer haha :)

Ha de så bra :D ♥



btw- Ja vill ha en ljusare blogg har ja kommit på också.. haha , får se om ja orkar fixa till nån fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0