Plugg?

Shit va seg ja e ..
Har för en gång skull börjat träna på de engeska glosorna för denna vecka, kunde dom nästan helt utantill.
Sen i skolan i dag fick ja reda på att jag har tränat på fel glosor -.-  Ja ger upp nu!
för de första så hatar ja engelska, finns inget värre.
för de andra så har ja failat på alla läxförhör hitils. Och skulle inte alls bli förvånad över om ja fick ig på detta me ..
BLääää!


Nu ligger jag i soffan och skriver lite och så på datan, och kollar på Linas kvällsbok :)  Så gullig e den haha!

. Jag e sjukt sugen på kladdkaka och glass!
. Börjar känna mig lite smått sjuk :D Yeah , äntligen
.
 Blir lite tveksam om ja ska träna i dag ;/ kanske bra att vila upp mig inför matchen istället :)


Har haft världens huvudvärk i dag också
Och ont u magen som vanligt

CP


Och desutom så har vi nått himla prov i mån som ja inte en endaste aning om va de handlar om :S
knapt vilket ämne de är i :S  de e la typ i handel, administration eller ngt sånt ..

OCH SHIT va sugen ja blev på pool party =D



hahahah! ah nog från mig
pppööws

  HAHAHAH! =D


Kommentarer
Postat av: han-nahaaw

HAHAHAHA, diggar bilden längst ner.

2009-09-23 @ 21:08:19
Postat av: Olivia :)

haha , vi är vackra (A)

2009-09-24 @ 15:27:43
Postat av: Anonym

hahah nej gumman ge inte upp haha ;)

poolpartyyyyy yeah :D

2009-09-24 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0