Bjussar :)

Åh.. jag är visst inte så bra på att städ och rensa ur garderoben som jag trodde.. :( Började med att slänga ut allt på golvet.... och ah , det mesta ligger liksom kvar :(
Har hängt in en del som jag vet att jag ska spara iaf.
En sak som är väldigt bra enligt mig!
: Att man upptäcker att man "måste" handla mer kläder, eftersom man slänger en hel del nu! Så du som vill ta en titt innan det flyger iväg till rädda barnen eller ngt, så säg till!
Och dålig som jag är så har jag brutit ett löfte :( Lovade mig själv att inte gå in på datan idag! Utan bara göra bra saker och lägga mig tidigt för att vänja mig vid skol tider! MEN ICKE
Så jag säger nog hejdå nu.. och hejdå till högen på golvet (läs mega stor hög i hela rummet).
Lagom sär och bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0