Tjwa tjwa FwjortizAr

Planering för fjortisarna TISDAG
11:00-13:00 Träning :):):):):):):):):)
13:00-14:00 do whata fuck you want bitches (donken) daah asså hallå jag menah typ dah.
14:01- till när ni tröttnar (jag ska jobba vid 17:00-19:00)

Att göra i underbara Stenungsund då?
hm jo Hawaii e aldrig fel på SOMMAREN...
men i denna stad
så får vi hitta på något annat. så istället för att göra något på kvällen när allt ändå är dött så tänkte vi fika på dagen. Något NYTT! haha fail men anyway
Fika på torget espresso house? Sandbergs? ja vad tycker ni?
Smsa mig och säg vad ni tycker SNARAST!!
Detta gäller:

Caroline Gripengård
Diana Leon
Emelie Örnqvist
Hanna kindbom
Hannah Wiklund
Sandra Lindqvist<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Neha

Lång träning, jag tränar typ inget:P

2010-02-16 @ 07:46:04
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0