En slaskig Onsdag

Sitter just nu och lyssnar på Halo- Beyoncé . Bara jag som blir helt magisk i kroppen när jag hör den?
Man känner sig stark och blir på nått sätt lugn. Och så tänker man på de klippet där hon sjunger till ett canser barn (': 
Love

I dag har jag vart med Malin, vi köpte varsin Ben&Jerry glass och energi dricka. Sen tog vi en random buss och de sluta med att vi hamna i Svanesund (Y) .
Bussresan va kul så klart ;) Och kan ju säga att vi är duktiga på att skämma ut oss och ha kul haha!

Va är de som e svart och klättrar i träden?
- Kan de va en neger xD

och när hon råka kasta glassen från skeden så den hamna på dom som satt bakom xD hahaha.

Sen så har skolan vart helt okej, gick ganska fort faktiskt :S fast att vi slutade 4 idag. Gillar inte onsdagar..



Nu ska jag försöka övertala mamma att jag får sova hos Igor, hon e lite sur på mig (A) haha. Så inte säker på att jag får :(

Kommentarer
Postat av: frida

sv: AHAHAAH JAG VET(A)

2010-01-27 @ 20:25:26
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: emelie

båda de Ben&Jerry's är såå sjukt goda! :)



händer idag?

2010-01-30 @ 10:26:07
URL: http://ampapampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0