Lördag :)

Halli hallå :)

Vaknade med min babe i dag, och kors i allsin dar så vaknade jag tidigt :O OMG!
Så jag drog till torget med min kära syster Emelie ♥
Hittade en himla massa på Gina :)  - Olivia is glader

Kanske slänger in nån bild på de i mån om jag orkar :)

Sen drog jag tillbaka till han med pizza (A) hihi. Sen hem efter ett tag och fixade mig.
Och vid sex tiden bar det av till Ellen där vi hade en mysig tjej middag. Hoppas på bilder från nån av godingarna. haha.

JAaaoooo . nu hade jag tänkt att sova för jag har ett envetet huvud som bonkar sönder..

I mån blir de jobb , sen möta igor och ha släkt kalas för min ena lillebror Edward :)
Skulle bowla och sånt xD haha , kmr ÄGA :O


HEJ DÅ


Sorry för att de inte är nåra bilder längre, men de kmr när jag orkat ladda kameran xD


Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-31 @ 18:04:52
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0