Mys :)

Gymmade lite igår, sprang mest :P och skämde ut mig med diana . HÄRLIGT haha
Och där va även didde emil atle och dom där gossarna :) kul

Sen va jag med börje och lekte :D Sen gick jag och mötte den lilla fisen igorsson så va vi här och sov och sånt. :) :)
Skolan för min del i dag då varade i 20 min på en lektion sen käka jag hamburgare och sen gick jag och igor hem igen. Jag hade sån fittig mens värk och igor va helt slut så vi gick hem till mig och sov.
Sen duchade vi och sen bastade vi :) sen beställde vi pizza och kollade på Eva och bög Adam :D

SKIT va jag gillar dig plutten <3


Nu ska jag bota min mens värk och sen gå och lägga mig :S haha ! ah de du
pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0