Onsdag i mån.

Hatar rubriker.

Hej hej på dig ;)
Just nu sitter jag bara och mölar ner mig en massa godis , så mycke jag kan hitta, och de är en del. puss♥
Jag har lyckats gå upp i vikt också , tack godis tack :) Fast de satte sig nog på fel ställe dock.

Helgen har vart med bara igor . Känns jävligt bra , du lyser upp mitt liv.
Vi har lagat mat
vart ute och gått
gått på sjön
kollat på massa film
åkt pulka
ätit god mat med min familj
spelat Fia med knuff
kollat på Avatar 3D,  5/5 !
Snaggat Igors hår. :(
tränat. höhh .
jobbat

och en hel del annat mys.

ah de va typ min helg och sen sov jag ju hos han i natt också men nu orkar jag inte skriva mer haha.

I mån ska jag och hanna vara bäst. som alltid fast ännu bästare thadaaa :D
Jag har massa kuliga bilder som jag vill lägga ut men orkar inte föra över dom till den andra datan sen föra över dom till denna via USB . bajs.

Till helgen blir de nice bajs hos Ellen med de gamla godingarna från 9ans lilla gangster gäng.
Sen blir de kalaaaas på söndag för min lilla odåga till bror :D Ska spela bowling haha . good luck där Olivia..

Sen ska jag DÖDA den som snodde min väska på nyår för jag har insätt hur sjukt mycke jag saknar/behöver sakerna i den!! DIE MOTHER FUCKER!!!!!!!!!!!!

Hej plopp mini hopp =)

Kommentarer
Postat av: frida

Grymt fin blogg! :) Kommentera gärna senaste inlägget, hahaha. Kram. :)

2010-01-27 @ 18:31:23
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: melanie

fin/bra blogg !:)

Haft en bra dag?

2010-01-27 @ 19:03:12
URL: http://melliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0