Hihihi :)

Oj så dålig jag har vart på att uppdatera . Men hur kul är de egentligen då ;) ne just de.

Är iallafall i Stockholm nu med Igor. Efter en lång stund kom vi äntligen fram haha. Är hemma hos hans mamma nu , mysi mysi :)
Hade tänkt ta massa kuliga kort. Men självklart glömmer jag minneskortet till kameran hemma -.- fattas bara liksom..
Eller så ligger de gömt i väskan nånstans som blinda jag inte kan hitta höhö.

Vi har gjort de ena och de andra en så länge :) Imån bär de av till nått shopping center tror jag :)
Vädret är kanske inte så soligt, men skulle tydligen bli bättre nu fram över.

Har inga pengar kvar på mobile och vill inte fylla på med egna pengar så ni får ringa om de är ngt :D och jag ska bättra mig med att ha med mig mobilen överallt ;) sry (A)

HUR ÄR DE HEMMA :D:D ?

 
Bild från november haha :D
Tiden går himla fort asså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0