Uppdate..

 

Hallsfluss . Yääy. Hata :(
fredag kväll tills nu + imån . Tack som fan Gud, trodde du va min vän...
Har iaf fått penicillin eller hur de nu stavas och hoppas de hjälper illa kvickt :)
Sova ut i morgon kanske låter helt okej i era öron, men de är lite tröttsamt och tråkigt när man inte får ner ett skit i halsen. Knapt sitt egna spott :O

aja nog klagat för mig.
Veckorna framöver ser lovande ut för min del iallafall :D nästa vecka åker jag till Stockholm i 10 dagar med snuffsi♥ sen under veckan vi kmr hem så blir de Kroatien i två veckor :) hihi. + att man slutar 1an (y) + sommarlov!
Kan inte bi så mycke bättre. så puss på er :)

Hittade en go bild på halsfluss på google ;)
Haha mumms :D

Kommentarer
Postat av: Kindbom

Ah shit, blir sugen på att hångla upp dig, när jag vet att din hals ser ut sådär <3 GOTT

2010-05-17 @ 21:17:25
Postat av: diana

ja, här så tappade man matlusten.

haha kan bli min nya diet, att kolla på såna bilder så tappar jag matlusten ;D

2010-05-18 @ 15:39:34
URL: http://dianaleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0