Lördag

Sagan om fredags kvällen
Dagen igår va en aning konstig. Jag hade grov PMS och det gick såklart ut över mina vänner och stackars Igor haha.. Förlåt. Jag och Igor va hemma och funderade på va vi ville göra men hittade inget roligt att dra till så vi ringde farbror Pizza. Sen mitt i maten så ringde en kompis å sa att han kunde köra oss till Asp och tillbaka så ah varför inte tänkte vi. Vi kommer fram och ser massa 94,95 och 96er! Jävlar va min tanke.
Men vi gick in å tog tre shottar å börja dricka för att liva upp vårat sinne. Jag kollade runt på alla dessa små liv och märkte att dom hade mycke att lära haha.. Nämner inga namn men en grupp tjejer stod mitt på "dans golvet" i en ring utan dricka, stelare och dåligare dansare får man ju leta efter.. En annan grej som man sällan ser nu för tiden är ju att man går in i ett rum och lägger sig och strular med nån, sen även dessa jobbiga tjejer som ska gå runt och dra upp brösten till hakan och vara divigast i världen.. shit säger ja bara, ni har som sagt mycket att lära haha :D
Kan ju erkänna att det va rätt kul ändå, hade mycket att kolla på och en del att dricka så festen slutade bra ;)
En sak som va mindre bara va att jag blev jävligt åk sjuk på vägen hem.. Mörka vägar+alkohol+kringelikrok vägar= En illamående Olivia. Har aldrig mått så dåligt! Tur att igor va så snäll och hjälpte mig när "systemet fuckades" ;)
Vi får väl se va som händer idag, mår fortfarande inte så bra så blir nog en mys kväll hos Igor.
Hoppas ni hade en intressant kväll igår haha.. Kärlek till alla dessa läsare som är så fega och inte skriver nån kommentar nångång. Tjing♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0