Tisdag kväll

Haft en bra dag idag, blev faktiskt klar med inlämningen som ska in imån! Satt och jobbade fram tills Igor kom och då va klockan 4 typ.. Så sex timmar la jag ner iaf -.-
Bara så ni vet så önskade jag nog lite för mycket förut i förra inlägget (A) Om jag ändå hade fått en sån bil *dräggel*
Läste en annan blogg som hade bestämt innan va hon skulle skriva om i sina inlägg, så tänkte sno den idén faktisk!
Så imån ska jag skriva om mig själv och min uppväxt, man måste ju börja nånstans haha.
Körde ett bodybalance pass idag hur gött som hellst, pussade hejdå till min kära pojk och sen tog jag en powerwalk hem och käkade rostat bröd med mammas hemma gjorda marmelad som hon gjort idag :) Det va smaskens.
Nu ska jag lägga mig under täcket och sova gott, love to you all :)
Vill ha dig här nu älsketott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0