tisdag, ledig

Vårt nya schema har fårr en ledig dag och det är tisdagar, helt okej! Mindre okej att vi slutar runt 4 varje dag annars..
Har valt att ha tisdagen som plugg dag så just nu sitter jag och pluggar. Ne nu ljög jag igen, jag har uppe arbetet med har inte skrivit in ett ord ännu, BRA OLIVIA! Dessutom har vi två stora arbeten att göra varav ett ska va klart imån hehe..
Har redan lyckats spilla massa oboy på mitt vita linne, råkat äta gröna så blad löss liknade saker som fanns på salladen jag tog på mackan :( Fick se att det va så saker som rörde sig på bladet jag skulle lägga på min andra macka... Insåg att det va massa sånna kryp och att jag tuggat i mig en hel del redan haha. USCH USCH USCH
Oj nu är klockan snart 11 och jag har inte gjort nått vettigt alls!
Får nog skriva ner lite saker som jag måste göra och sen bocka av allt efter som ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0