onsdag

oj va tiden går! Bara imån, fredag och enstaka timmar på lördag kvar i kroatien. Två veckor går alderles för fort..
Jag och Katrin har kört gärnet här på Solaris den sista veckan nu, full hålligång :D  Skulle dratt ut idag men när jag går in till henne så har hon somnat och det gick inte at få liv i tösa haha! Så köpte lite internet och satte mig i min gosiga säng med datorn.
Har bara väldigt dåliga bilder eftersom jag sällan har kamera lr mobil med mig. Katrin har med den överrallt därav mer bilder från hennes hehe.
Lägger in en gosig bild på mina ben (som ser väldigt tjocka och dallriga ut!?) och en av de goaste drinkarna, blue lagoon. När jag kommer hem så lovar ja att det blir lite bättring med inlägg och bilder :)
Ska försöka lägga in lite mer dagens ollie osv.
Jag och anna tränar lite haha. Riktigt grymma på de nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0