En lite bild boooomb

Jag blev BLOND hihi.
Jag och igor råka åka till Ljungskile istället för stenungsund :O haha..
Emelie gjorde sig fin till balen, vaacker tjej!
Igor gjorde sig fin för student festen
Och jag solade under tiden hihi
Sen va vi allmänt coola i busen
Och va allmänt coola i bussen.
Hade en förjävla rolig kväll på harrys men underbart folk.
Tog en go återställare dagen efter, hehe goott.
Solade lite nån dag och åt grillat osv.
Ollie jobbade på i hettan och fick ta en paus och fota sin svettiga kropp hehe.
Sen började skolan igen och det va Johannas friskis och svettis pass som startade dagen, fick go träningsverk efter de, tackar :D
Det blev trägårn på schemat och det blev som sagt en rikgit go kväll.
Min tjej är rätt snygg å så, ba så ni vet. (och nej det är inte mitt finger som är ivägen, det är igors hövve...)
Man har sina stunder... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0